خانه / آموزش / تعداد بازدید یا تعداد خوانده شدن محتوای وب سایت شما. کدام عامل مهم تر است؟

تعداد بازدید یا تعداد خوانده شدن محتوای وب سایت شما. کدام عامل مهم تر است؟

به اشتراک بگذارید

امروزه با هر کسی صحبت می کنم که در فضای آنلاین حضور دارد، وب سایت یا وبلاگ دارد و می خواهد از این طریق، کسب و کار خودش را رونق بیشتری ببخشد و یا کارآفرینی است که می خواهد برند شخصی خودش را ایجاد کند، هر کسی که فکرش را کنید، اول از هر چیز از تعداد بازدید وب سایت خودش صحبت می کند.
ترافیک یا بازدید بیشتر وب سایت یا وبلاگ، برای خیلی ها، از جمله خود من، آرزوی بزرگی است و همیشه در جهت برآورده شدن این آرزو، حرکت می کنیم.
با تولید محتوای بهتر و به قولی مشتری پسند، با اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی، با تشویق خوانندگان به خواندن مطالب بیشتر و دریافت جایزه و یا حتی با پرداخت پول برای تبلیغ مطالب منتشر شده، در سایر وب سایت ها، موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی و هزاران روش دیگر. همه ما هدفمان، جذب خواننده بیشتر برای مطالب تولیدیمان هستیم.

درباره ی مهندس درویش زاده

همچنین ببینید

آموزه های مدیریتی (آهنربای وجودی)

  ⭕️دوستی با مردم دانا نکوست دشمن دانا به از نادان دوست 👤سعدی روزی با …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پشتیبانی تلگرامی لاین استور