خانه / آموزش / مدیریت

مدیریت

به اشتراک بگذارید

کارها را مدیریت کنید، انجام ندهید

اغلب مدیران تصور می کنند که اگر خودشان کار را انجام ندهند به درستی انجام نمی شود و یا اینکه بقیه فکر می کنند که این مدیر هیچ کاری انجام نمی دهد و بالای سر کار خود نیست. اما باید بگویم که این طرز فکر کاملا غلط است و با این فکر و روش قطعا در مدیریت شکست خواهید خورد. با این روش و تفکر، شما به جای مدیریت کار، به انجام کار می پردازید.
همه ی ما اغلب به صورت ناخوداگاه، برای اطمینان از انجام صحیح کارها تمایل به انجام آنها توسط خودمان داریم. اما شما باید از این تمایل ناخوداگاه جلوگیری کنید و بپذیرید که مدیر هستید و مدیر هم کارش انجام دادن کارها توسط دیگران است. اینکار برای رشد و پیشرفت کارکنانتان بسیار ضروری است اینطور انها کارهای جدیدی یاد می گیرند و احساس رضایتمندی بیشتری می کنند

درباره ی مهندس زینب برومند

همچنین ببینید

داستان مدیریتی (صندلی)

🔳⭕️داستان های مدیریتی(صندلی) ⭕️▪️امتحان پایانى درس فلسفه بود.استاد فقط یک سؤال مطرح کرده بود‼️ سؤال …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پشتیبانی تلگرامی لاین استور