ایده
بازاریابی برای تجارت سود آور (بخش ششم)
هرچقدر استراتژی جامعی برای بازاریابی داشته باشید، باز از
دانستن نکاتی جهت هدف گیری دقیق مشتریان محصولات و خدمات تان بی نیاز نخواهید بود.
در ذیل نکته بازاریابی برای کلیه کسب و کارهای خرد و کلان
ارائه می گردد که بخش بندی شده است.
▪ رویدادهای ویژه
1- در
نمایشگاه های مربوط به حرفه تان، حتما یک غرفه بگیرید.
2- همراه
سازمان های غیرانتفاعی، مانند موسسات حمایت از کودکان معلول، اسپانسر یک برنامه یا
ضیافت شوید.
3- در
دبیرستان ها سخنرانی کنید و به دانشجویان درباره حرفه آینده شان توصیه کنید.
4- خیابانی
در منطقه جغرافیایی تان انتخاب و اعلام کنید که نظافت آن را سازمان یا شرکت شما برعهده
می گیرد. رهگذران با دیدن نام و آرم شما، متوجه اقدام پسندیده تان خواهند شد.
5- بخشی
از وقت و پول خود را به سازمان های خیریه یا غیرانتفاعی اختصاص دهید و نتایج آن را
در مطبوعات به چاپ برسانید.
6- یک
سی دی یا فیلم آموزشی درباره خدمات خود تهیه کنید.
7- کتاب
تالیف کنید.
▪ ایده های فروش
1- روزنامه
ها و نشریات تخصصی را برای به دست آوردن فرصت های تازه تجاری و آگاهی یافتن از عزل
و نصب های شرکت ها بخوانید.
2- شعارها
و استراتژی های بازاریابی تان را به اطلاع وکیل، حسابدار، بانکدار، تعمیرکار و کانون
تبلیغاتی تان برسانید و بدین ترتیب نیروی فروش خود را به رایگان گسترش دهید.
3- ساعات
فعالیت خود را افزایش دهید.
4- حتی
در ایام تعطیل گروهی را جهت ارائه خدمات به مشتریان اختصاص دهید.
5- نمونه
های محصولات خود را در دفترتان به نمایش بگذارید.
6- به
مشتریان سابق تلفن بزنید یا برایشان نامه بفرستید تا آنها را دوباره جذب کنید.
7- از
طریق اینترنت سفارش بگیرید.
8- به مشتریان اینترنتی خود اطمینان
دهید که سیستم امنیتی سایت شما قابل اعتماد است.
9- از
زمان پاسخگویی به سفارش ها بکاهید و روند سفارش مجدد را تسهیل کنید.
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
نوع مطلب :
بازاریابی اینترنتی،
برچسب ها :
بازاریابی مجازی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی شبکه های اجتماعی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، مدیریت کسب و کار، کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی،
لینک های مرتبط :
مسابقه ها، آموزش کسب و کار الکترونیکی،