آخرین خبرها

تبلیغ در گوگل



تبلیغ در گوگل

آموزش کسب و کار الکترونیکی



تبلیغ در گوگل به نمایش
وب سایت در نتایج جستجوی گوگل گفته می شود که با توجه به آنکه این وب سایت پر
بازدید ترین وب سایت موجود و همچنین قویترین موتور جستجوی حال حاضر می باشد ترافیک
خوبی از تبلیغات در گوگل عاید وب سایت شما خواهید شد. وب سایت شما به دو روش در
نتیجه های جستجوی گوگل نمایش داده می شود که در روش اول که
Adwords نامیده می شود شما برای
نمایش در نتایج جستجوی گوگل هزینه پرداخت می نماید که پرداخت هزینه شما ممکن است
با انجام کلیک توسط کاربر و یا نمایش تبلیغ شما باشد. در روش دوم تبلیغ در گوگل وب
سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شما بهینه سازی می گردد تا سایت
شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود که این روش را سئو می نامند. پس در حقیقت دو
روش تبلیغ در گوگل خواهیم داشت که روش اول
Adwords و روش دوم سئو و بهینه
سازی سایت می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این
موضوع
می توانید مقاله
 روش
های تبلیغ در گوگل
 را
مطالعه نمایید
.

استفاده از سایر روش
های تبلیغاتی


فراموش ننمایید در
صورتی که فقط تمرکز خود را بر روی سئو قرار دهید و از سایر روش های تبلیغاتی برای
شرکت و مجموعه خود استفاده ننمایید نتیجه خوبی از سئو وب سایت خود نخواهید گرفت.
برای آنکه بهترین نتیجه را از عملیات سئو و بهینه سازی سایت خود بگیرید بهتر است روش
های تبلیغات دیگر را نیز در حد توان خود انجام دهید. سایر روش های تبلیغاتی برای
شرکت شامل موارد زیر هستند
.


·        
تبلیغات شهری و محیطی
نظیر بیلبورد


·        
تبلیغات در جراید و
روزنامه ها


·        
تبلیغ در سایر وب سایت
ها


·        
انجام تبلیغات کلیکی
نظیر
Adwords


·        
ارسال ایمیل تبلیغاتی


·        
ارسال اس ام اس
تبلیغاتی


·        
تیزر و تبلیغات
تلویزیونی


هر چه بتوانید بیشتر
سایر روش های تبلیغاتی را انجام دهید به برند سازی شما کمک خواهد نمود و برند سازی
شما باعث بالا رفتن رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد گردید. پی در نتیجه
حتما برای سایر روش های تبلیغاتی خود بودجه در نظر بگیرید
.





Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}











نوع مطلب :

برچسب ها :
بازاریابی مجازی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی شبکه های اجتماعی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، مدیریت کسب و کار، کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی،
لینک های مرتبط :
مسابقه ها، آموزش کسب و کار الکترونیکی،











درباره‌ی

همچنین ببینید

آموزه های مدیریتی(مشاوره)

آموزه های مدیریتی(مشاوره) ⭕روباهی از شتری پرسید: «عمق این رودخانه چه اندازه است؟؟» شتر جواب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پشتیبانی تلگرامی لاین استور