گام شماره ۶: تبدیل بازدیدکننده به مشتری از
طریق ایمیل مارکتینگ
وقتی
یک لیست ایمیل را می سازیم، یکی از ارزشمندترین دارایی های کسب و کار آنلاین می
باشد. مشتریان و مشترکان شما به شما اجازه می دهند تا به آنها یک ایمیل ارسال
کنید. به این معنی که:
·
شما
به آنها چیزی را که نیاز دارند، ارائه می کنید.
·
روابط
مادام العمر را با آنها ایجاد می کنید.
·
واکنش
آنها، ۱۰۰ درصد قابل اندازه گیری است.
·
بازاریابی
از طریق ایمیل نسبت به تبلیغات چاپی ، تلویزیون، یا رادیو ارزان تر و کارآمدتر
است، زیرا تا حد زیادی هدفمند است.
نوع مطلب :
کسب و کار الکترونیکی،
برچسب ها :
بازاریابی مجازی، بازاریابی آنلاین، بازاریابی محتوایی، بازاریابی شبکه های اجتماعی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، مدیریت کسب و کار، کسب و کار الکترونیکی،
لینک های مرتبط :
آموزش کسب و کار الکترونیکی، مسابقه ها،
سلام
من مدتها دنبال راه اندازی یه کار اینترنتی بودم که سرمایه زیادی لازم نداشته باشه تا اینکه با سایت شما آشنا شدم و راه و روش مورد نظرم رو یاد گرفتم
ممنون از سایت خوبتون
خیلی ممنون دوست گلم. خیلی خوشحالم که تونستیم راهنمای کوچکی برای شما دوست عزیز باشیم.
بازاریابی از طریق ایمیل نسبت به تبلیغات چاپی ، تلویزیون، یا رادیو ارزان تر و کارآمدتر است، زیرا تا حد زیادی هدفمند است