گام شماره ۷: درآمد خود را از طریق تشویق مشتری
به خرید بیشتر و فروش های همراه با پشتیبانی افزایش دهید.
دوستای
خوبم این بخش رو خیلی دقت کنید. این بخش بسیار مهم می باشد.
یکی از مهم ترین استراتژی
های بازاریابی اینترنتی ، توسعه ارزش مشتری در طول استفاده
از خدمات شما
می باشد. در صورتیکه روابط خودتان با مشتریان را ادامه دهید، حداقل ۳۶ درصد افرادی که یکبار از
شما خریداری کرده اند مجدداً از شما خرید خواهند کرد.
به مراتب بستن فروش اول ، سخت ترین قسمت ، در کنار پرهزینه
ترین قسمت می باشد. پس از فروش ، همراه با پشتیبانی و ترغیب به خرید بیشتر ، به
منظور وادار کردن مشتریان به خرید مجدد از موارد زیر استفاده کنید :
·
محصولاتی
را پیشنهاد دهید که خرید اصلی ، آنها را تکمیل می کند.
·
کوپن
های وفاداری الکترونیک را بفرستید که آنها در بازدید بعدی خود بتوانند از آنها
استفاده کنند.
·
محصولات
مربوطه را در صفحه ” تشکر” خود بعد از خرید، پیشنهاد دهید.
·
به
مشتریان خود برای وفاداری آنها پاداش دهید و آنها حتی وفادارتر هم خواهند شد.
نتیجه گیری :
اینترنت خیلی سریع تغییر می کند اما اصول چگونگی شروع و رشد یک کسب و کار اینترنتی موفق بطور کلی تغییر نخواهد کرد. اگر به تازگی یک کسب و
کار اینترنتی را راه اندازی کرده اید، به این مراحل پایبند باشید. اگر شما مدتی
هستش که یک کسب و کار اینترنتی دارید اما موفق نبودید ، یک بررسی سریع انجام دهید
و ببینید آیا مرحله ای وجود دارد که نادیده گرفته اید ، یا هرگز آن کار را در وهله
اول انجام نداده اید . شما نمی توانید در مورد این اصول اشتباه کنید. یک روز هم که
زودتر کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید امکان دارد یک روز زودتر به
درآمد دوست داشتنی خود برسید.
باما همراه باشید…
نوع مطلب :
کسب و کار الکترونیکی،
برچسب ها :
بازاریابی مجازی، بازاریابی آنلاین، بازاریابی محتوایی، بازاریابی شبکه های اجتماعی، آموزش کسب و کار الکترونیکی، مدیریت کسب و کار، کسب و کار الکترونیکی،
لینک های مرتبط :
مسابقه ها، آموزش کسب و کار الکترونیکی،